woensdag 22 augustus 2012

Meet the monsters!

MR. Polska en Big Foot!

MR. Polska
Ik weet het, geef ze geen naam, maar bij het naar binnen torsen van het krat tomaten vorige week donderdag vielen deze twee zware jongens meteen op. MR. Polska is goed voor 514 gram, Big Foot 450  gram. Gewogen en ... te zwaar bevonden. En dus met mij mee naar huis!

B en T kwamen met de ene na de andere naam, maar bovenstaande namen bleven.
MR. Polska omdat deze tomaat de vorm heeft van een wel gevormd achterwerk en "Jouw bil is een krokodil, hap, hap, met je krokobil". Dit heerlijke nummer (van de op 3 jarige leeftijd met zijn moeder vanuit Polen naar Nederland geĆ«migreerde Dominik Wlodzimierz) is per ongeluk op de zomer-compilatie-cd van de jongens beland en wordt luid meegezongen. Zonder enige aankondiging horen wij te pas en te onpas: "Jij bent geen Chewbacca, want je reet is super glad…". Ik heb gevraagd of B en T voor MR. Polska een mini string willen punniken, maar dat hebben ze (nog) niet geleerd op school. Jammer, ik denk dat het MR. Polska echt heel goed zou staan.


Big Foot
Big Foot heet Big Foot omdat "ie gewoon groot is". Een monster, zo groot. T maakte er allerlei bewegingen bij die mij meteen deden denken aan de Donald Duck verbeelding van het verschrikkelijke monster. De net als de mens recht oplopende in de VS en Canada woonachtige primaat die een geschat gewicht van 450 kilo zou kunnen bereiken.
Het enige verschil tussen mijn Big Foot en het mythische wezen is de komma in het gewicht en het ontbreken van de beharing. Brrrrr...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten