zondag 19 augustus 2012

Bleekneusjes liggen lekker bij te komen


Het lijkt hier wel een sanatorium! Afgelopen donderdag ben ik weer bij de kweker langs geweest om een krat tomaten te redden. Onder hen een heel aantal bleke broeders. En wat een weekend hebben deze bleke broeders uitgekozen om in mijn krat, in mijn auto en nu in mijn achtertuin terecht te komen om lekker bij te kleuren. 
Het warmste weekend van de eeuw geloof ik! Maar dat is misschien niet zo moeilijk want die eeuw is nog maar 12 jaar (is het al weer 12 jaar…) aan de gang.
Daar liggen ze dan, lekker zonnebaden met z’n allen, terwijl hun rode maar iets gedeukte en gekneusde tomatenbroeders het heet hebben in mijn pannen. Inmiddels heb ik 15 kilo verwerkt.
De kweker heeft namelijk 50 potten BIG TASTE besteld voor zijn medewerkers en ik dus ben druk bezig, ook al is het nu best warm achter het fornuis. Van de volgende lading tomaten maak ik weer ketchup voor Jan en alleman. Nu al je bestelling plaatsen is geen probleem, mail ‘em gewoon door naar bigtastenowaste@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten