donderdag 20 september 2012

Grote ketchup proefsessie een succes!


Het is alweer bijna een week geleden dat ik op mijn volkstuin een grote ketchup-proefsessie heb gehouden. Ik had niet echt een idee wat ik kon verwachten, maar om 11 uur heb ik mijn tafeltje aangekleed, de potjes ketchup neergezet en de postertjes met “proefpersonen gezocht” opgehangen. 
En al heel snel werd het een gezellig aanschuiven van bezoekers van de productendag op mijn tuin. Het ene koppeltje kwam en het andere ging weer. Ondertussen vertelde ik over BIGTASTE, liet mensen proeven en liet ze daarna een aantal vragen beantwoorden over de smaak van mijn ketchup. 
Ik kan namelijk mijn eigen ketchup wel heel lekker vinden, maar vindt “wild publiek” dat ook? 
Nou, dat vonden ze gelukkig! Goede recensies over de ketchup, een paar kritische opmerkingen, wat handige tips en een heleboel leuke verhalen van enthousiaste mensen. 
Ik was een hele blije ketchup-koker aan het eind van de dag! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten