donderdag 28 juni 2012

Op weg


Ooit, toen ik 20 was, vloog ik naar AustraliĆ«. Met een enkele-reis, een Lonely Planet, een hotelreservering, een adres van Hollanders voor nood en verder geen enkel idee ging ik op weg naar Sidney. In het vliegtuig heb ik voor het eerst mijn Lonely Plannet ingekeken, daar had ik thuis geen tijd voor gehad. Ik wilde naar AustraliĆ« omdat ik dacht dat daar Crowded House vandaan kwam… ik was warm.
Ondanks dat de voorbereiding nihil was heb ik toch het land voor de helft gezien, ben ik niet in zeven sloten tegelijk gelopen en heb ik me geen seconde verveeld.
Mijn ketchup avontuur voelt een beetje hetzelfde. Maar dit keer zijn de voorbereidingen beter. Ik heb het kookboek gelezen en het recept getest, ik heb wat rekenwerk gedaan, ik heb wat mensen gesproken en contacten gelegd. Maar waartoe het uiteindelijk allemaal zal leiden….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten