woensdag 8 augustus 2012

"Mom, you know I don't like leftovers"


Is een van de uitspraken van een Amerikaanse vriendin die deel uit is gaan maken van mijn vaste uitdrukkingen en gezegden. Ze trok er een heel vies en wat verwend gezicht bij. Ik moest er zo om lachen dat toen ik een naam zocht voor mijn nieuwe bedrijfje, ik niet lang hoefde na te denken.

Het is al weer bijna een maand geleden dat ik mijn volledige voorraad ketchup heb verkocht. En toen werd het langzaam vakantie. Een periode waarin de tomaten hard groeien, maar er weinig gebeurt op gebied van ketchup maken. Maar des te harder heb ik nagedacht.
Terug van een klein uitstapje naar onze oosterburen, die ooit onze Hollandse tomaten zo liefkozend “wasserbomben” noemden en er prompt geen meer kochten, ben ik weer volop aan het werk. 
MY LEFTOVER Company moet een echt bedrijf worden dat BIG TASTE NO WASTE Ketchup maakt. Dus ik moet op een rijtje zetten welke vorm het bedrijf gaat krijgen, hoeveel ik kan produceren in mijn eigen keuken en wanneer ik moet gaan uitwijken naar een grotere keuken. En waar ik mijn ketchup ga aanbieden behalve via mijn eigen site. BIG TASTE NO WASTE Ketchup blijft niet zomaar een paar middagen lekker kokkerellen in eigen keuken. Ik ben ik weer volop in productie. (foto: Gabriƫlle de Kroon)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten